Teh Sanna Al Sunnah Herbal Pelangsing Pencuci Perut Slimming Tea Terbaik Malaysia

Teh Sanna Al Sunnah Herbal Pelangsing

Teh Sanna Al sunnah yakni teh herbal asal malaysia saat ini sedang tren dan booming di seluruh ASIA. Teh sanna al-sunnah dapat menurunkan Berat Badan dalam waktu SINGKAT, TEPAT, dan AMAN. Sehingga dapat mengurangkan RESIKO dan mencegah serta menyembuhkan penyakit Diabetes / kencing manis serta penyakit lainnya

Teh sanna al-sunnah akan mencuci usus dan akan mengeluarkan bahan yang tidak perlu di dalam perut melalui kotoran Tinja. Penting bagi usus kita bersih karena bila bersih, makanan yang kita makan akan dicerna dengan baik.

Oleh itu, organ organ lain dalam badan akan kurang beban kerja dan dapat menjalankan tugas membersih darah dengan sempurna. Apabila darah bersih banyak penyakit dapat dielakkan, termasuk kencing manis, jantung, pusingan karena haid dll.


TANYA JAWAB TENTANG TEH SANNA AL SUNNAH.


1.Bolehkah teh sanna al-sunnah diminum bersamaan dengan supplement lain?

Boleh , karena fungsi teh sanna al-sunnah ialah mencuci usus. Apabila usus sudah dibersihkan, supplement atau obat lain yang dimakan akan diserap dengan lebih baik.

2.Bolehkah teh sanna al-sunnah di campur dengan air hangat???

Tidak boleh karana tidak berkesan. Perlu gunakan air yang menggelegak dan tunggu hingga suam kemudian baru diminum. Setelah habis segelas boleh ditambah air yang panas untuk diminum bila suam. Tidak boleh menggunakan air daripada mesin air panas.

3.Apakah yang akan terjadi bila saya minum teh sanna al-sunnah?

Teh sanna al-sunnah akan membersihkan usus anda dan selepas 8 hingga 12 jam (mengikut berat badan individu) anda akan merasa hendak ke tandas.Anda akan dapati kotoran yg keluar berlainan dari biasanya. Kotoran yang telah melekat lama di usus kita akan keluar. Setelah seminggu minum teh sanna al-sunnah, usus insyaAllah akan bersih dan bolehlah diminum dua hari sekali. Bagi individu yang berat badan tinggi, perlu teruskan setiap hari sehingga tercapai berat badan yang diinginkan. Dianjurkan anda perlu banyak minum air masak.

4.Bilakah teh sanna al-sunnah sesuai diminum?

Bagi yang sibuk dan bekerja pada siang hari bolelah minum pada waktu pagi dan yang sibuk waktu malam bolehlah minum sebelum tidur.Jangan risau jika anda sering BAB ke Toilet.Kita akan pergi sekali atau dua kali saja dan terasa ringan perut, tidak seperti keracunan makanan atau makan langsat muda.

5.Adakah efek samping bila saya minum teh sanna al-sunnah?

Teh sanna al-sunnah adalah 100% dari daun teh sanna dan tidak mengandungi bahan campuran yang lain. Tidak ada kesan sampingan yang diketahui dan penggunaannya telah diluluskan oleh US Pharmaceuticals dan National Institute of Health US dan boleh dibli dimana-mana farmasi tnpa perlu surat kebenaran doktor

Kandungan Teh Sanna

Mengandung 3 % Glikosida dianthron (sennoside A, B, C, D, E, F, G). Sejumlah kecil antrakinon termasuk aloe-emodin dan rhein 8-glukosida ; 10% mucilago; tannin, flavonoid, naftalen.

  • Dapat melangsingkan badan
  • Dapat kempeskan perut
  • Mengobati/Mencegah kencing manis
  • Mengobati/Mencegah lemah jantung
  • Dapat membersih usus kecil dan besar
  • Dapat melancar haid
  • Membuang toksid dan lemak

Cara Konsumsi


  • Seduh 1 shaset teh sanna dengan air mendidih, agar kandungan zat-zatnya keluar, (untuk yang berat badan diatas 75 kg perlu 2 shaset sekali minum)
  • Minum 2x sehari, pagi dan malam


Teh sanna al-sunnah akan mencuci usus dan keluarkan bahan yang tidak perlu didalam perut. Penting bagi usus kita bersih kerana bila bersih, makanan yang kita makan akan dicerna dengan baik. Oleh karena itu, organ organ lain dalam badan akan kurang beban kerjanya dan dapat menjalankan tugas membersih darah dengan sempurna. Apabila darah bersih banyak penyakit dapat dihindarkan, termasuk kencing manis, jantung, pusing, haid yang tak sempurna dan gaut.

Setelah seminggu minum teh sanna al-sunnah, usus insya Allah akan bersih dan boleh diminum dua hari sekali. Bagi anda yang agak besar berat badannya perlu diteruskan setiap hari sehingga tercapai berat badan yang diinginkan. Sebaiknya anda perlu banyak minum air putih masak.

Kemasan isi 27 shacet
dinkes pirt 5091471010575-20

Info pemesanan dan grosir silahkan hub: Agen Teh Sanna Al Sunnah Herbal Pelangsing Area Padang Sumatera Barat CALL / WA ke 085263107740

atau datang langsung ke

Toko Syukma Herbal (Syukma Groups)
Jl Raya Air Dingin No.17 ( depan Villa Berlian Asri) Kelurahan Balai Gadang Kecamatan Koto Tangah, Lubuk Minturun, Padang, Sumatera Barat

See on maps:

Bagikan Artikel Ini

Baca Juga

Mungkin Anda Suka

Komentar